Laadi alla pressiteate zip-fail
Meedia
Ehitamise viisi valides otsustati Uue Austraalia tunneli ehitusmeetodi kasuks, mis eeldab järk-järgulist väljakaevamist ülevalt alla. Seinte pind, mis ajutiselt toestatakse, kasvab sedamööda, kuidas pehme pind välja kaevatakse.
Projektspetsiifiline VARIOKIT lahendus sügaval maa all
60 m pikkust metroojaama tunnelit ehitati etappide kaupa ja selleks toodi kohale projektspetsiifilise raketise käru, mis koosnes suurtele koormustele ettenähtud VARIOKIT komponentidest. Eelnevalt kokku pandud elemendid, mis koosnesid GT 24 taladest ja vineerist, olid tunduvalt kergemad, kui seda oleks terasraketis. Elemendid monteeriti rööbastel liikuvale VARIOKIT tunneli raketise kärule ja paigaldati ka hüdrauliline mehhanism, mis käru liikuma paneb. Betoon valati mõlemalt poolt vaheldumisi, et hoida toestuskonstruktsiooni tasakaalu.
Erinevad lõiked – sama toestus
9 meetriseid sektsioone valati viis kuni kuus tundi tänu suurele lubatud koormusele 90 kN/m². Lahtirakestamine toimus kiiresti hüdraulilise mehhanismi abil. Käru liigutati pärast seda mööda rööpaid edasi järgmisele sektsioonile.
Pärast kümmet valutsüklit tunneli lõige muutus. See probleemiks ei kujunenud, sest VARIOKIT oma suure hulga süsteemsete elementide ja teleskoopiliste tugedega on piisavalt paindlik ning kohandus uuele geomeetriale hõlpsasti. Kui see oli tehtud, toimus töö edasi sama kiiresti, nagu enne.
Individuaalne raketis ja logistilised lahendused ühest kohast
Projektspetsiifiline lahendus raketise puitpaneelidega ja suure hulga renditavate komponentidega tagasid klientidele kasu investeeringute, logistika ja töömahu plaanis. Kuna VARIOKIT süsteem oli niivõrd kohandumisvõimeline, oli võimalik välistada ajakulukad ja kallid puusepatööd. Tööprotsessi optimeerimisele aitas objekti kestvuse vältel kaasa PERI objekti tugi.
Töövõtja
Tutor Perini Civil Sylmar, CA
Töömaa teenindus
PERI Woodland