Laadi alla pressiteate zip-fail
Meedia
Uut, 380 m pikkuse kesksildega silda peetakse üheks esinduslikumaks ehitiseks riigis. Kuus sõidurida, kaks jalgrattateed ja üks rada jalakäijatele tõstavad märkimisväärselt ohutuse taset sellel ülekoormatud liiklusega trassil. Lisaks sellele avanevad uued veetee võimalused suurematele veesõidukitele, mis omakorda teeb riigi majanduslikult konkurentsivõimelisemaks.
Kokkuhoidlik lahendus püloonidele ja pealisehitisele
Projekti ettekirjutuste kohaselt pidi samaaegselt toimuma kaks suurt tööd– püloonide ja pealisehitise ehitus.
35 m kõrgusega sillasammaste ja kahe 80 m kõrgusega pülooni ehitamiseks kasutati CB 240 roniplatvorme koos TRIO seinaraketisega, mis kokku moodustasid kraanaga tõstetavad üksused.
Peaaegu 990 m pikkused juurdesõiduteed ja karbikujulise ristlõikega pealisehitise tala ehitus teostati geomeetriliselt sobitatud VARIOKIT raketise abil. Silla servade toestuseks sobisid ideaalselt PERI UP Flex ja ST 100 tugitornid. Kõrgematele pindadele ligipääsu tagamiseks kasutati PERI UP trepitorne.
Materjali lihtne käsitlemine tänu ehitusplatsi toele
Selleks, et PERI materjal oleks õigesti käsitletud, viibis objektil kohapeal PERI järelevalve. See võimaldas kliendil projekti mugavalt teostada vaatamata keerulisustele nüanssidele ja nagu ikka, lühikesele ehitusajale.
Töövõtja
SES Puente Magdalena Consortium:
Sacyr Construcción Colombia SAS; Sacyr Chile;
Esgamo Ingenieros Constructores
Töömaa teenindus
PERI Colombia, Bogotá