The 160 m long tunnel was cast monolithically in a total of nine sections – with only one VTC Tunnel Formwork Carriage.
Werrington Grade Separation, Werrington

VARIOKIT VTC tunneliraketis Werringtoni tunneli ehitusel

VARIOKIT VTC tunneliraketise ja teiste PERI komponentidega sai ehitada kaarekujulise tunneli. Projekti kulg oli sujuv, kuna raketise- ja tellingulahendused olid eelnevalt läbi mõeldud.

Kuupäev
06. august 2021
Asukoht
Suurbritannia
With the help of the VTC Tunnel Formwork Carriage used, both undersides and inner slabs could be quickly and safely struck at the same time.

Laadi alla pressiteate zip-fail

Meedia

Objekti pildid

Cambridgeshire’is asuva Werrington Grade Separation tunneli eesmärk on parendada raudtee infrastuktuuri. Kaarekujuline, 160 m pikk tunnel valati ainult ühe ristkülikukujulise tunneliraketise käruga.

Koostöö koordineeritud lahenduse kallal

PERI klient Bell Formwork ltd otsis lahendust, mis võimaldaks ehitada tunneli kiiresti, efektiivselt ja ilma liiga suure materjali kuluta. Projekti teostamiseks ühendasid oma jõud PERI insenerid Suurbritanniast ja Saksamaalt.   

Vastavus projekti nõutele saavutati tänu kohandatud VTC tunneliraketisele, mis koosnes standardsetest VARIOKIT komponentidest kombinatsioonis GT 24 taladega ja erineva pikkusega lattidega.

Märkimisväärne tööaja sääst hüdraulikat kasutades

Oluline osa protsessist oli tunneliraketise hüdrauliline mehhanism, tänu millele sai raketise kiiresti lahti võtta nii alumistelt külgedelt kui ka sisemiselt vahelaelt üheaegselt ning liigutada see järgmisele sektsioonile ilma vajaduseta tunneliraketist ümber ehitada. Tunnel valati üheksa valutsükliga, igaüks 17 m pikk ja 8 m kõrge.

Raketis ja tellingud ühelt tarnijalt

Selleks, et pääseda alumise vahelae juurde, paigaldati raketise konstruktsiooni külge liigutatav PERI UP trepitorn. PERI UP’i sobivus raketisega minimeeris paigalduste arvu ja säästis niiviisi väärtuslikku tööaega.   

Töövõtja

Bell Formwork ltd

Töömaa teenindus

PERI UK